Træfpunkt HR 2020 aflyses

Det er med stor beklagelse, at vi må meddele, at vi i samråd med flere af vores hovedsponsorer har valgt at aflyse Træfpunkt HR 2020. Årsagen skal ses i lyset af udviklingen i Coronasituationen, en generel bekymring i branchen og det altoverskyggende hensyn til sikkerheden blandt alle besøgende, udstillere, talere og personale under de nuværende forhold.

Det er med blandede følelser, at vi har truffet denne beslutning. På den ene side er vi virkelig ærgerlige over at aflyse året vigtigste HR-begivenhed for første gang i 21 år, men samtidig er vi overbeviste om, at det er den helt rigtige og mest ansvarlige beslutning, vi træffer i den nuværende situation.

Vi mener ikke, at det er ansvarligt at flytte Træfpunkt HR i sin nuværende form til et andet tidspunkt i 2020. I stedet arbejder vi på nuværende tidspunkt på muligheden for at afholde et digitalt Træfpunkt HR 2020 med en række forskellige online Keynotes-indlæg, udstiller-indlæg og produkt demoer.

Vi håber på forståelse for beslutningen og glæder os til at vi kan mødes på Træfpunkt HR i 2021.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Info til udstillere

På denne side har vi samlet al den info du har brug for, så du kan blive godt forberedt til at udstille på Træfpunkt HR 2020.

Læs om ekstra markedsføring af din virksomhed og produkter, udstiller-app, vores markedsføring af dig op til messen samt praktiske og tekniske forhold omkring din stand.

Ekstra markedsføring
– optimal synlighed over for din målgruppe

På messen har du forskellige muligheder for at opnå yderligere synlighed over for din målgruppe:

  • Indlæg på Speakers Corner 
  • Indlæg på Aktivitetsscenen 
  • Indstik i messetasker 
  • Bannereksponering
  • Skærmeksponering
  • Push beskeder gennem besøgs-app (begrænset antal)
  • Messetilbud på website

 

Udstiller-app

Med udstiller-app’en kan du hurtigt scanne dine gæsters kontaktinformationer på standen:

Ved at scanne den QR kode, som er på gæsternes navneskilte, får du omgående adgang til deres kontaktdata. Efter messen kan du logge ind på app'ens administrationssite og se alle dine scannede kontakter. Du kan også downloade kontakterne til excel for videre brug.

Du sparer altså en masse tid på og efter messen, og du slipper for at rode rundt med visitkort, der i værste fald bliver væk.

Bestil app'en: Kontakt Anne Platz Kjeldgaard på apk@danskhr.dk

Godt forberedt

Brug nedenstående punkter til at sikre dig, at du er oplyst om alle de forhold, der er forbundet med at være messeudstiller 2020:

  • Messehåndbog
    Informationer og tekniske forhold for udstillere i Øksnehallen

  • Teknisk bestillingsark
    Har du husket at bestille alt det, som du skal bruge til din stand? 
    Ved spørgsmål kontakt Øksnehallen, Dorte Jørgensen på 33298368 eller dj@dgi-byen.dk 

  • Teknisk tegning af standbestillinger
  • Messekatalog
    Billeder af standbestillinger
  • Billeder af stande
    Få inspiration til din stand fra tidligere udstilleres stande

Parkering & aflæsning

Det er ikke tilladt at parkere foran eller omkring Øksnehallen i forbindelse med Træfpunkt. Forbuddet gælder både på opstillingsdagen og på de to messedage.

 

På opstillingsdagen (dagen før messen åbner) accepteres det dog, at man som udstiller kører ind på forpladsen for at læsse messeudstyr og andre materialer af. Når aflæsningen er overstået, skal bilen dog straks forlade området. 

 

Hvis du kører ind for at læsse af, anbefaler vi, at du i receptionen får udleveret en seddel, der kan lægges i forruden så eventuelle parkeringsvagter kan se, at du har ærinde til Øksnehallen og er i færd med at tømme bilen. Den udleverede seddel er dog ikke en parkeringstilladelse, og det er stadigvæk dit ansvar at overholde de opstillede regler for aflæsning.

 

Se også: Tips til af- og pålæsning

 

I forhold til at finde egnet parkering i nærheden af Øksnehallen i opfordrer vi dig til at se de nærliggende parkeringsmuligheder her

 

TILBUD til udstillere

VIBLA ApS tilbyder alle udstillere på Træfpunkt HR® 10% rabat på alle deres produkter i forbindelse med messen:

  • Brochurer
  • Foldere
  • Postkort
  • Flyers
  • Plakater
  • Visitkort
  • Kampagner – også med variable data
  • Bannere & beachflag, Roll-up etc.

Tjek vibla.dk eller kontakt dem på 70 26 63 00